מה שצריך לדעת על בוסט פוסט באינסטגרם
מהו כלי הבוסט פוסט?
״בוסט פוסט״ באינסטגרם הוא כלי שמאפשר לקדם פוסטים ישירות מהפרופיל מבלי לעבור בחשבון מודעות מסורבל ומורכב.
הוא נותן לך להגדיר את קהל היעד שלך על פי הגדרות בסיסיות של אינסטגרם על מנת להגיע לתוצאות הרצויות לפי מה שתגדירו.
איך מגיעים ל״בוסט פוסט״? כנסו לפרופיל האינסטגרם ומתחת לכל פוסט תראו מלבן כחול.
זה נראה כך-
בלחיצה עליו תכנסו למערכת הפרסום הפשוטה של אינסטגרם
ותוכלו להגדיר את התוצאה הרצויה, את הקהל והתקציב.
נשמע מעולה, איפה הקאצ׳?
הבעיה הראשונה והמרכזית ב״בוסט פוסט״ היא שלעיתים בעלי עסקים עושים אותו בלי לתכנן מראש.
בלי לחשוב מה המטרה הכללית שלהם ומרצון לחסוך את עלויות הקמפיינר.
מערכת הפרסום המהירה של אינסטגרם היא בסיסית ביותר.
אפשרויות הקהל בה מצומצמות, תחומי העניין ואף סוג ההמרות הרצויות מוגבלות.
בעיה נוספת ודי חדשה בבוסט פוסט באינסטגרם,
היא שאפל התחילו לגבות עמלה לא מבוטלת על הקמפיינים שלכם, כן כן!
אפל גובים על כל תקציב שתשימו בקמפיין שלכם 30%.
אז מה עושים?
ראשית, אני ממליצה קודם כל- לא להשתמש במערכת הזו בכלל.
לרוב היא לא באמת עוזרת ויוצאים בתחושה שהכסף הלך לפח, לא חבל?
שנית, אם בכל זאת אתם משתמשים במערכת הזו, כי עשיתם את זה עד עכשיו וזה פשוט עובד לכם-
אחלה. תמשיכו, אבל לא מהאיפון שלכם.
נכון שאינסטגרם זו אפליקציה לטלפון, אבל את אותו הדבר ממש תוכלו לעשות גם מהגוגל כרום שלכם:)
אבל הכי טוב והכי נכון-
לעבוד דרך מערכת הפרסום של מטא.
אפשר לעשות בה כ״כ הרבה דברים נפלאים ולהגיע לכל מה שאפשר להגיע בבוסט פוסט- ברמה הרבה יותר טובה.
עבודה על קמפיינים מסודרים ניתנת לשינוי, עדכון ולמידה מתמדת
ולכן הם הרבה יותר נכונים ומדוייקים לטווח הארוך.