הפרוייקטים שלי
התהליכים שהלקוחות שלי עוברים יחד איתי הם כמו לידות קטנות ומרגשות.
הצלחות קטנות, שמובילות להצלחות גדולות ולגדולות יותר.
אני זוכה ללוות את הלקוחות שלי בתהליכים יוצאי דופן, בהם אנחנו מנתחים את הנקודה בה העסק עצר או לא מתקדם ומתוכה מתחילים לפרוח בכיוון חדש.
כאן לפניכם תהליכי עבודה עם לקוחות שלי, על מנת שתוכלו להתרשם מכמה תהליכים מרגשים שיצרנו במשרד.
ואם הגיע הזמן שלכם להצמיח את העסק ולהגיע למחוזות חדשים של הצלחה- מוזמנים להציץ בתהליכים שבהמשך הדף..
נפלאות הקמח
איך קיבלנו את הלקוח
למאפיה היה דף פייסבוק לא פעיל ומנהל המאפייה היה מפרסם בקבוצת פייסבוק מקומית ומקבל משם את רוב התנועה שלו.
מה המטרה שהצבנו
להקים את כל הסושיאל מדיה ולתפעל אותו כמו שצריך- פייסבוק+ אינסטגרם + טיקטוק- להתחיל להביא גם משם קהל רוכשים בחנות
מה עשינו כדי להגיע למטרה
צילמנו והעלנו סרטונים בקביעות, הגבנו לקהל שלנו, המצאנו מוצר ספציפי חדש- מארזי לחמניות לאירועים, שניתן לקבל גם במשלוח ודרכו אנחנו יכולים להגדיל את המכירות שלו גם כשלא גרים ברדיוס של המאפיה.
איזה תוצאות זה הביא
בפועל, הסרטונים הגיעו למאות אלפי אנשים עם עשרות אלפי לייקים לסרטונים, משפיענית עם מעל 70k יצרה איתנו שת״פ, הלקוח התחיל לקבל הזמנות למארזי לחמניות לאירועים של סוף השבוע והגענו למצב של 2-3 הזמנות בשבוע.
אפרת סנטר
איך קיבלנו את הלקוח
מתחם עסקים חדש שהוקם משכונה מרכזית ביישוב אפרת. ללא נכסים דיגיטליים כלל וללא מודעות לקיומו.
מה המטרה שהצבנו
להקים עמודי סושיאל מדיה, להביא את המקום למודעות, להביא אנשים להגיע לקנות דווקא אצלנו, לעזור לעסקים במתחם להצליח
מה עשינו כדי להגיע למטרה
יצרנו תוכן בעקביות ברשתות על מה שקורה במתחם ועל החנויות עצמן מתוך מחשבה על 2 נק׳:
1. בעלי החנויות הם מתוך הישוב ואנשים אוהבים לקנות משכנים וחברים
2. אנשים קונים מאנשים ורצינו להדגיש את הייחודיות של כל שוכר כאדם עם מוצר ושירות שמתאימים בדיוק להם. בנוסף קיימנו אירועים לילדים במתחם, ירידי מכירות בימי שישי, פרסמנו בעיתונים ובשלטי החוצות, פתחנו קבוצת וואטספ לעדכונים ומבצעים שווים.
1. בעלי החנויות הם מתוך הישוב ואנשים אוהבים לקנות משכנים וחברים
2. אנשים קונים מאנשים ורצינו להדגיש את הייחודיות של כל שוכר כאדם עם מוצר ושירות שמתאימים בדיוק להם. בנוסף קיימנו אירועים לילדים במתחם, ירידי מכירות בימי שישי, פרסמנו בעיתונים ובשלטי החוצות, פתחנו קבוצת וואטספ לעדכונים ומבצעים שווים.
איזה תוצאות זה הביא
כשנה וחצי לאחר תחילת התהליך המתחם נמצא בצמיחה מתמדת. רוב העסקים מדווחים על עליה בהכנסות באופן מתמיד. אנשים מגיעים לאירועים של המתחם ומתחילים לראות תנועה גדולה יותר מבתחילת הדרך.
אני צופה למתחם הזה הצלחה רבה