קידום באינסטגרם
אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות הסושיאל מדיה הגדולות ביותר כיום
וקידום באינסטגרם עשוי להיות מאוד אפקטיבי לרוב בעלי העסקים.
קידום באינסטגרם מתחלק ל-2 אפיקים מרכזיים- אורגני וממומן.
קידום אורגני-
משלב בתוכו פוסטים, שיתופים בסטורי, שימוש בהאשטגים, יצירת קשרים וחיבורים
שדרכם יביאו את קהל היעד הרצוי לרכוש מאיתנו את המוצרים שלנו.
קידום ממומן-
קידום בתשלום לחברת ״מטא״ מתוך מנהל המודעות או דרך בוסט פוסט במקרים נקודתיים
במטרה להביא תוצאה ספציפית אותה נרצה להגדיל. כמו למשל- השגת לידים לעסק או מכירות באתרי איקומרס.
אינסטגרם אורגני
ויראליות ברשת
פרסום ממומן באינסטגרם
פרסום אורגני באינסטגרם
אינסטגרם כמו פייסבוק, הפכה להיות אחת האפליקציות המצליחות ביותר ובה מעל 2 ביליון משתמשים בכל חודש.
השימוש בה הוא דומה מעט לפייסבוק אך גם קצת שונה.
אם בפייסבוק משתמשים במושג ״חברים״ כלומר- בקשת חברות ואישור הדדי- באינסטגרם יש לכל אחד את היכולת לעקוב אחרי מי שרוצה ולא לעקוב אחר חשבונות שלא מעניינים אותו.
כך למשל יכולים לעקוב אחרי חשבונות מסויימים, אבל אני לא בהכרח אעקוב אחריהם בחזרה.
היתרון בקידום באינסטגרם הוא שניתן בקלות לבדוק מי המתחרים שלנו לפי ההאשתגים הרלוונטים, לעשות מחקר מתחרים ולצאת לקידום ממומן או אורגני באינסטגרם שיביא לתוצאות טובות לעסק.
הגדלת עוקבים ואינטראקציות
אינטראקציות רבות, חיבורים ופיתוח מערכת יחסים קורים באינסטגרם בעיקר דרך הסטורי. שם משתפים לא רק מהעסק ומהידע שלנו, אלא גם על עצמנו, שואלים שאלות את העוקבים ומבקשים מהם להשתתף ולהכיר לנו קצת את עצמם.
כשאנחנו חושפים את עצמנו בפייסבוק- הם מחזירים אלינו חשיפה ומתקרבים עוד קצת אל העסק שלנו ואל מה שאנחנו נרצה להציע להם בהמשך.
הדרך המרתקת והנפוצה להגיע לקהל יעד חדש ורלוונטי היא ביצירת רילסים.
הרילסים הם סרטונים קצרים המגיעים אל אנשים שלא בהכרח עוקבים אחרי הפרופיל שלך, אבל עשויים להתעניין בתוכן שלך.
כך שכדי להגדיל את כמות העוקבים- הריל היא אחת הדרכים היותר טובות.
בקידום אורגני ניתן להתאים את אופי הפוסטים שיעלו לצורך של העסק שלך.
בין היתר ניתן להרכיב את חבילת הקידום האורגני ממרכיבים שונים אשר מחברים את העסק עם קהל היעד:
לקבלת הצעה לפרסום באינסטגרם
קידום ממומן באינסטגרם
המטרה הראשונה והעיקרית של קידום ממומן היא להביא לנו תוצאות ספציפיות ומדידות על מנת לקבל תוצאות חדשות במסות גדולות יותר משל קידום אורגני.
בעוד פוסטים אורגנים עוזרים לנו לשמור על קשרים עם קהל היעד שלנו, עם הלקוחות ומאפשרים לנו להראות להם את העבודהש לנו ולגרות אותם להעזר בשירותינו כשיצטרכו בו,
מטרת הקידום הממומן היא להביא את קהל היעד שלנו בהיקפים גדולים יותר, במהירות גבוהה יותר כדי להשיג את המטרה הרצויה.
המטרות משתנות מעסק לעסק ומעת לעת בהתאם לאסטרטגיה שנבנית במיוחד לפני תחילת העבודה.
לקידום ממומן מטרות שונות וניתנות למדידה והחזר השקעה בתקופת זמן קצרה יותר מאשר הקידום האורגני והיא מומלצת לכל בעל עסק עם תקציב שיווק ברור ומסודר.
חשוב להכיר שקידום ממומן הוא לא ״שגר ושכח״ והעבודה עליו היא תמידית.
העיסוק שלי בקמפיינים שלך הוא ברמת בניית הקמפיין כמו גם במעקב על הביצועים שלו וביצוע שינויים בו במידת הצורך, קבלת דו״חות והמלצות להמשך.
מספרים עלינו
למה לא עושים לי לייקים על הפוסטים ברשתות החברתיות?
,למה לא עושים לי לייקים על הפוסטים ברשתות החברתיות? כל מה שצריך לדעת על חשיפה בפייסבוק ואינסטגרם ״למה לא עושים לי לייקים על הפוסטים באינסטגרם״?
מה שצריך לדעת על בוסט פוסט באינסטגרם
מה שצריך לדעת על בוסט פוסט באינסטגרם מהו כלי הבוסט פוסט? ״בוסט פוסט״ באינסטגרם הוא כלי שמאפשר לקדם פוסטים ישירות מהפרופיל מבלי לעבור בחשבון
בחירת מנהלת שיווק לעסק למה עסק צריך מנהלת שיווק? שיווק העסק הוא כמו צחצוח שיניים. ״עניין שבשגרה״. כלומר- הרגל. כמו שאנחנו קמים בבוקר ומצחצחים שיניים-